Jean Paul Gaultier, 2015 yazında yeni kokusu Ultra Male modelini piyasaya sürdü. Koku, 1995'ten beri popüler olan orijinal Le Male modelinin yeniden yorumlanması ya da geliştirilmiş bir versiyonudur. Erkeksi, yoğun, baştan çıkarıcı ve aynı zamanda hassas olduğu söylenen Ultra Male, özel inşa edilmiştir. Kontrast notları ve orijinal bir baharat sürümüdür. Bu sulu armut, siyah lavanta ve nane ile birlikte, bergamot narenciye notalarıyla açılır. Kalpte, aromatik adaçayı ile kimyon ve tarçın baharatlarını içerir. Temelde siyah vanilya, kehribar ve orman mahsüllerinden oluşmaktadır. Francis Kurkdjian tarafından imzalandı. Reklam kampanyasının yüzü, model Jarrod Scott. Koku, karakteristik bir torso şişesi ile sizlere ulaşır. 40, 75 ve 125 ml Eau de Toilette Intense olarak mevcuttur.
Bergamot
Armut
Nane
Lavanta
Tarçın
Adaçayı
Kimyon
Vanilya
Kehribar
Sedir
Paçuli
KALICILIK
|
74%
|
FARKEDİLİRLİK
|
71%
|
BEĞENDİ
|
50%
|
BEĞENMEDİ
|
50%
|
GÜNDÜZ
|
50%
|
GECE
|
50%
|
Üst Nota
|
75%
|
Orta Nota
|
21%
|
Alt Nota
|
4%
|
İLKBAHAR
|
35%
|
YAZ
|
29%
|
SONBAHAR
|
24%
|
KIŞ
|
12%
|